Om att vakna och inse att allt inte är så jäkla jobbigt ändå.

Blev tydligen ledig idag, halleluja. Inte för att det hade gjort så mycket om jag åkt till skolan, men besparar mig nu den långtradiga delen att ta mig dit. Började dagen med min klassiska mysfrukost; smoothie, frukt och alldeles för mycket te. Sen kom farmor och farfar över, så satt och prata med dem en timme eller så. Jätte mysigt! har inte träffat dem på över en månad. → I övrigt så måste jag inskaffa fler ljus, ljusknarkare som jag är. Klarar mig inte en dag utan att få stilla mitt stearin begär.
 
Ler inte på morgnen pga av alldeles för mörk och svår. Även för att mina ögon inte riktigt hänger med och därför ser hyffsat peddo ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS