Illamående.

Min läkare varnade mig innan jag startade min behandling att t.ex. inte äta, dricka eller göra någonting jag tycker väldigt mycket om i samband med behandling då jag senare kan koppla ihop med det illamående man kan känna under behandlingen. Jaja tänkte jag och tog väl inte det på jättestort allvar. Under min första behandling spelade jag hayday, bloggade, drack kaffe och åt en pastasallad med kyckling, and guess what? Kan inte längre göra något av det utan att vilja spy!! Tänkte att jag kanske skulle ha tid att lägga på att iaf skriva lite om hur behandlingarna och så går här på bloggen, men icke. Min mage vänder sig ut och in, mycket irriterande. Egentligen ganska sjukt att jag kan koppla ihop mitt illmående med att sitta och skriva eller spela ett spel, men tydligen så jag funkar. Får se ifall jag kan arbeta bort det när alla behandlingarna är klara, bara en vecka kvar!!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS