Måndag.




Livet cirkulerar på. Är så himla jäkla glad att det är höst.

Har nog aldrig pluggat så här mycket frivilligt någonsin, och faktiskt tyckt om det. Även om jag som vanligt tvivlar på mina egna förmågor, så kan jag även njuta att faktiskt få lära mig något jag tycker om. Det är nått nytt, att skolan helt plötsligt inte är nått jobbigt måste.

I alla fall så går jag nu runt i världens bästa byxor, försöker tafatt hitta min plats i nya sociala grupper, gosar med Gustav, tittar på Sherlock Holmes för trettielfte gången, dricker alldeles för mycket Chai masala och pluggar alldeles för mycket historia. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS