coffee break.

 
 
 
 
 
Snart åker jag. Helt sjukt. Ska alltså lämna allt jag vet om bakom mig och flytta någonstans jag aldrig ens sett. Mamma, pappa, lillebror, vänner, morföräldrar, farföräldrar, kusiner, kollegor. 
 
Har den senaste veckan försökt hitta på saker som det kommer dröja innan jag kan göra igen. Vandra runt i skogen i Drälinge, dricka vin på mammas balkong, åka ut till Ängskär och umgås med pappa, träffa mina närmaste finaste vänner. 
 
Men det känns ändå bra, känner mig peppad och ganska upprymd vid tanken på att jag om 2 veckor kommer bo i en annan stad, i ett annat landskap, gå på universitet och läsa något som jag tycker väldigt mycket om. Att köpa böcker för flera tusen är nått jag gör med glädje, tittar på almanackor och post-it lappar med samma entusiasm som när jag ska shoppa nya skor och finner tillfredställelse i färdiga flyttlådor.
 
Ska försöka att uppdatera mer här, så att de fina människor jag lämnar kvar ska kunna få följa med lite grann.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Man saknar dig ju redan! Börjar ju nästan gråta :'( <3

2015-08-20 @ 20:23:45
URL: http://karinlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS