Fram och tillbaka.


Ibland önskade jag att det fanns någon som kunde ta beslut åt en. Jag kan stå hur länge som helst och vela om ett beslut, skjuta upp, väga för- och nackdelar osv utan att ens vara i närheten av ett resultat. Ofta handlar det om att jag är rädd för att såra någon, vill inte att någon ska drabbas negativt av mina beslut. Tyvärr tror jag dock att det är svårt att uppnå, alla beslutat påverkar på nått sätt. Positivt förhoppningsvis, men troligtvis även negativt. Måste komma ihåg att lägga större vikt på vad som känns bäst för mig, tror jag.
 
Anyway, längtar till fredag för det är LÖNING (Ja med versaler!) samt ska åka båt med Gustav och hans vänner för att sedan träffa mina fina vänner som jag inte träffat sen begynnelsen, eller nånstanns där. Blir nog en bättre helg, trots att jag klämt in ett ynka litet kvällsarbetspass (59 dagar till semester, ugh) pga har så jäkla svårt att säga nej haha
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS