Vad är kometer och meteorer egentligen?

Förlåt alla mina fans! Är den sämsta bloggaren i världshistorien, men så brukar ju också det mesta jag åtar mig också bli. Sämst. Bitter.

Nejmen, har skrivkramp. Eller egentligen inte, vet ej. Ska man köra hela "Hej, här har ni min dag" eller ska jag skriva om nått jag faktiskt grubblar över? Har massor av saker som jag skulle vilja skriva om; tid, feminism, medmänsklighet, orättvisor, meningen med livet och om att vara så inåthelvete lyckligt olycklig. Har bara inte förmågan att framföra detta på annat sätt än i mitt eget huvud. Har ständiga monologer med mig själv. Vet ej även om detta är helt normalt, är det OK och tillräckligt lagom??? Prestationsångest kanske.

Ska försöka att skriva lite oftare (haha inte särskilt svårt att uppnå..) mycket för min egen skull. Har glömt bort hur man skriver. En konsekvens av att ta studenten. Det svenska skolsystemet har lärt mig nada.

Skål och godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: Ida (din blubbis<3)

Jag vill alltid höra dina grubblerier :*

2014-11-18 @ 00:22:15
URL: http://idaangelicas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS