Öde, ödet och öl.







Var tvungen att sova hemma hos mamma inatt då jag på bussen hem igår kväll kom på att Gustav ej var hemma och att mina nycklar hängde prydligt i nyckelskåpet i lägenheten. Men när jag fick vakna upp imorse och hörde att det fanns andra levande människor omkring mig, istället för en kall tom lägenhet, så kändes det helt okej. Har haft lite hemlängtan då och då, så det här blev även ett sätt att bota den en aning. 

I övrigt åkte jag, Elin och Ida till världens ände, aka Mörtebo, igår för att överraska Andreas som fyller 20 år på måndag. Nästa helg blir det fest. Puss. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS