Idag.

Dagen började med att jag vaknade upp brevid den jag älskar mest efter en stormig natt. Tyvärr inte den sortens stormiga natt man kanske önskat.. utan snarare hosta, snörvel och andningssvårigheter. Lyckades i alla fall skrapa ihop en fin morgon innan vi drog åt olika håll. Jag åkte hem till Kina-plugg och muffinsbak, har efter idag börjat förstå vad vissa menar med plyggmys. Regnet öste ner, ljusen var tända, bästa spellistan på lågvolym och historiesidorna framme. Kärlek till det! 
 
Nu har jag precis inskaffat en ny kappa som förhoppningsvis ska sitta bra! Väntar även på att mamma ska komma hem så ska vi äta tomatsoppa, hur gott som helst, soppa är bästa höst-maten.
 
Bakade äppelmuffins, blåbärsmuffins och morotsmuffins.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS