Höst.

Om det är någon årstid som jag tycker om lite extra mycket så är det hösten. Jag älskar regn, att få tända ljus när det mörknar, värma händerna på en kopp te och lyssna på musik som känns väldigt höstig.
 
Eftersom jag nu lagom till september tyckte att jag uppfyllt mina nyårslöften tillräckligt för att kunna leva med dem som en livstil, så tänkte jag att en ny höstlöftes-lista kunde vara bra.
 
Så i höst ska jag börja ta tag i mitt målande igen. Har inte målat ordentligt på nästan två år och jag saknar känslan av att få leka med färgerna precis som man vill och skapa något.
 
 
 
Ska även drick alldeles för mycket te;
 
 
 
Lyssna på alldeles för mycket musik;
 
 
 
och läsa alldeles för många böcker.
 
 
Ska även klä mig precis som jag vill och inte bry mig om vilka åsikter andra kanske har om mitt utseende
 
 
 
Plus lite till, men det kan man ta en annan gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS