Snacks.

 
 
Har precis duschat och ska krypa ner i sängen igen för ett avsnitt av modern family, ska sen dra mig upp för att börja göra mig i ordning. Ikväll blir det vitt vin och vänner → Igår åkte jag lantbussen för första gången på en och en halv månad! Tror inte att jag haft ett så långt uppehåll sen jag var typ 9. Alldeles för mycket stadsbussbarn nu• Var i alla fall jätte mysigt, åkte till Björklinge och träffade Ida och Jojjo, sen drog jag till Gustav och sov där. Eller sov och sov, våran hamster bestämde sig att renovera buren mellan 2-3 så vart lite svårt att sova haha∞

Kommentarer
Postat av: felicia

Gott :)

2013-10-12 @ 16:45:06
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Ser riktigt mumsigt ut! :) Kram

2013-10-14 @ 22:11:14
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS