20.32

Dagen började med att jag var alldeles för trött efter en natt med alldeles med mycket tankar. Lyckades dra mig upp och ta mig till skolan, bara för att mötas av besked att vi fick arbeta hemifrån idag.. så var bara att vända hem igen. Ganska skönt endå, lyckades skriva lite på mitt radiodokumentär-manus och ännu lite mer Kina-plugg. Sen drog jag in till stan och träffade en vän för att byta skor, råkade ta fel i feberyran på en fest i lördags haha. Sen drog jag till Gustav och pussade lite på honom tills det var dags att dra till pappa för att bo där en vecka. Klart slut, nu ska jag snart ta igen förlorad sömn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS