Yesterday, today, tomorrow

 
Tagit en kortare paus, detta för att inte ha ett extra moment att tänka på då jag mest koncentrerat mig på plugg de senaste veckorna. Dock har jag hunnit med lite smått av annat. Jag har kommit igång med träning riktigt ordentligt vilket känns hur bra som helst! Annars har jag även börjat jobba på ett riktigt mysigt ställe som passar mig utmärkt. Jag och Gustav har firat två år tillsammans, TVÅ år! Har även hunnit glädja mig över att snön kommit (den glädjen brukar kunna hålla i sig enda till mitten av januari, efter det ser jag bara snön som ond bråd död) och förbättrat mitt självförtroende en smula. Otroligt vad en månad kan göra. Just nu känns det mesta rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS