Om en vecka.



Har legat sjuk i influensan sen i tisdags. Har spenderat de senaste sju dagarna med att titta på julkalendrar och musikhjälpen samt dricka ca 300 liter te om dagen. Varvat detta med att under febertopparna stirra in i väggen och förbanna mitt ständiga grey's anatomy tittande, eftersom jag i (mitt huvud såklart) princip kunde känna mina organ lägga av ett efter ett. Men nu känner jag mig hyffsat kry, förutom den förväntade 3-4 veckor långa tröttheten som följer. 

Min influensaoutfit har mest bestått av förkorta supermjuka byxor från Primark, t-shirt köpt på H&M i sexan och tröja köpt i Turkiet. Matchat detta med otvättat hår jag ej borstade på fyra dagar.
Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS