2013.

Januari.
 
"Robert's got a quick hand.
He'll look around the room,
he wont tell you his plan.
He's got a rolled cigarette
hanging out his mouth.
He's a cowboy kid."
 
Februari.
 
"Is that your grandma's coat?"
 
Mars.
 
"Your love is deadly.
Tell me life is beautiful,
They all think I have it all.
I'm nothing without you.
All my dreams and all the lights mean
Nothing without you."
 
April.
 
 
"No freedom till we're equal, damn right I support it"
 
Maj.
 
"So I hit my low, but little did I know that would not be the end"
 
Juni.
 
"Jag ville bli och blev
säker på en sak
Hur dom än håller kvar,
ska jag ta mitt sista steg
Jag tittar inte ner"
 
Juli.
 
"And if you're homesick, give me your hand and I'll hold it"
 
Augusti.
 
"Ja, jag lovar och jag svär"
 
September.
 
"Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå"
 
Oktober.
 
"Jag ska sluta åka taxi utan skyltar
Sluta leta efter kaos eller fylla
Jag ska lägga mig i tid för dig
Börja gå i terapi för dig"
 
November.
 
"La valse d'Amélie"
 
December.
 
"När staden snöat över
och gården blivit vit
då vet du att jag drömmer
jag drömmer dig hit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS