Om mig.

→ Jag är ett kontrollfreak. Kan tycka att det är väldigt frusterande att inte få vara den som kontrollerar situationen och tappar jag kontrollen för mycket så slutar det ofta med att jag blir helt passiv. Antagligen anledningen till att jag inte är jätte förtjust i att flyga och åka berg-o-dal bana, det är inte jag som har kontrollen.
 
Känner viss avsky mot Björn Kjellman. Vet egentligen inte varför, och jag är nog rätt orättvis, men det är något med honom som får mig att rysa och bli lätt illamående.
 
Har en hatkärlek mot fester, älskar festen under själva festen, men lider av fruktansvärd bakisångest. Antagligen på grund av att jag har kontrollbehov, alkohol är ju inte precis något som gör en kontrollerad.
 
→Mitt självförtroende är som en jojo. Vissa dagar ser jag mig själv som världens snyggaste, bästa människa och vissa dagar vill jag inte gå ut eftersom jag skäms som mycket över den jag är.
 
→Jag hatar när filmkaraktärer gör något som man vet leder upp till det där tillfället när en konflikt uppstår. Då tittar jag oftast bort.
 
→Älskar att vara själv hemma, måste få ensam tid någon gång under dagen, annars får jag krupp.
 
→Är ingen hundmänniska och tycker inte särskilt mycket om dem, trots att jag haft hund i princip hela livet.
 
→Jag har dåligt tålamod och ger oftast upp alldeles för tidigt. Försöker att jobba bort detta.
 
→Jag är morgonmänniska och älskar att gå upp tidigare än vad jag behöver för att kunna ta det lugnt och göra fina frukostar varje morgon.
 
→Jag älskar alla årstider, men av någon anledning så längtar jag extra mycket efter sommaren i år, vilket jag inte brukar göra pga kroppskomplex. Kan kanske ha något med att jag tar studenten att göra.
 
→Önskar att jag kunde skriva vackra texter. Tänker ju som bekant alldeles för mycket, men har oftast väldigt svårt att få ner dem tankarna i text.
 
→ÄLSKAR dokumentärer om vår planet och Sveriges historia. Planet Earth serien är särskilt populär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS