And then I found myself in the Taiga.

 
 
 
Bilder från sommarskogen.
 
Ramlade med cykeln på väg hem från skolan, såg i som slow motion hur jag gled över asfalten. Men jag började inte gråta! "That's one small step for man, one giant leap for mankind". Halva handen är avdomnad och det sticker i fingrarna. Inte helt stabilt.→ I övrigt ska jag ha matprograms maraton eftersom jag är pojkvänsfri ikväll. Ska se halv åtta hos mig, kockarnas kamp och hela Sverige bakar.
 
Känt mig rätt glad den här veckan (om man inte räknar i skolan, men vem gör det??) vilket har varit skönt. Har haft positiva tankar om mig själv, vilket jag inte haft på länge. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

galet fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Kajsa Sjölin

2013-10-17 @ 21:50:02
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright tankerformycket.blogg.se
Bloggdesignen är skapad av Tasnim
Prenumerera via RSS